Splošni pogoji spletne trgovine as-system.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S trgovino as-system.si (v nadaljevanju »ponudnik« ali »as-system.si«) upravlja podjetje
AS system d.o.o.
Obrtniška ulica 14
3240 Šmarje pri Jelšah
Mail: info@as-system.si
Telefon: 03 800 70 00
Davčna številka : 57134154
Matična številka: 5821380000
Tekoči račun odprt pri Gorenjski Banki:
SI56 0700 0000 3486 464
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje as-system.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
DOSTOPNOST INFORMACIJ (POVZETEK ZAKONODAJE)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
PONUDBA ARTIKLOV
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine AS system dnevno spreminja. Vsi izdelki v ponudbi so na zalogi. V primeru, da pride do napake in naročenega artikla ni na zalogi oz. ni dobavljiv, kljub temu, da je kupcu omogočeno dodajanje izdelka v košarico in zaključek nakupa, bo ponudnik kupca kontaktiral in mu ponudil možnost odstopa od naročila oz. alternativno rešitev.
NAČINI PLAČILA
Ponudnik trenutno omogoča naslednje načine plačila:
Plačilo po povzetju
Pošiljanje paketov preko partnerja, Pošta Slovenije d.d.. Pošta Slovenije vam pri plačilu zaračuna dodatne stroške za posredovanje kupnine (vplačilo plačilnega naloga BN02), na kar ponudnik ne more vplivati.
Predplačilo po predračunu z nakazilom na TRR
Plačilo po predračunu ali ponudbi na račun upravitelja as-system.si. Podatke o računu potrebne za nakazilo prejmete v e-mailu po oddaji naročila. Kupec lahko počaka, da dobi obvestilo, da je status naročila POTRJENO in nakazilo izvede šele takrat. Ponudnik naročilo rezervira do prejetja denarja na bančni račun oz. najdlje 4 dni od potrditve naročila. Kasneje dobavljivosti blaga ne zagotavlja več.
Ob nakupu ponudnik kupcu poleg blaga izda tudi račun v papirni obliki, z razčlenjenimi stroški blaga in dostave.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).
Plačilno s kreditnimi karticami in plačilo preko PayPal bo kmalu na voljo.
CENE
Vse cene so izražene v EUR in vključujejo 22% DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Veljajo cene, ki jih kupec potrdi pri naročilu v spletni trgovini. Navedene cene artiklov v spletni trgovini ne vključujejo stroškov poštnine.
Stroški dostave so obračunane posebej. V primeru naročila blaga v vrednosti do 50 € so stroški dostave zaračunjo v vrednosti 10 €, v primeru naročila vrednosti od 51 € do 100 € so stroški dostave 5 €, kar je več od 100 € so stroški dostave enaki 0 EUR oz. je dostava BREZPLAČNA.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročila = Potrjeno). Od tega trenutka so vsi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
POSTOPEK NAKUPA IN STATUS PAKETA
Naročilo v čakalni vrsti - Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika (Moj račun) vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo.
Naročilo v obdelavi - ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Naročilo potrjeno - O potrditvi naročila sistem zopet obvesti kupca po elektronski pošti. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Blago bo odpremljeno v roku 24 ur od potrditve naročila (nedelje in prazniki so izvzeti iz obdobja 24 ur).
DOSTAVA PAKETA
Ponudnik bo blago oziroma storitev poslal/pripravil za prevzem v najkrajšem možnem roku. Vsako naročilo bo obravnavano še isti dan oz. najkasneje v 24 urah (nedelje in prazniki izvzeti). V primeru, da to iz kateregakoli razloga ne bo mogoče, bo kupec o tem obveščen pred ali takoj po oddaji naročila, vsekakor pred potrditvijo le tega s strani ponudnika.
Cene dostave oz. pošiljanja se obračunajo ob oddaji naročila in vključujejo DDV.
OPOZORILO!
Če vam želi poštar zaračunati poštnino, čeprav znesek vašega naročila presega 100 EUR, ga opozorite, da je poštnina že plačana s strani spletne trgovine as-system.si.
Celotna kupnina z dostavo krije le vrednost kupljenega blaga in dostave, ne pa tudi za stroške plačevanja. Pošta Slovenije ob plačevanju po povzetju kupcu dodatne zaračuna stroške za posredovanje kupnine (vplačilo plačilnega naloga BN02), po uradnem ceniku Pošte Slovenije, ki znaša 0,96 € do vrednosti paketa 96,00 €, pri paketih z višjo vrednostjo pa je strošek nakazila 1 % vrednosti paketa, vendar ne več kot 5,01 €.
PRAVICA DO VRAČILA BLAGA
Kupec ima pravico, da v 14 dneh, od prejema blaga, vrne nepoškodovano in nerabljeno kupljeno blago v nepoškodovani originalni embalaži, z vsemi pripadajočimi pripetimi listki ter kopijo računa. Kupec lahko blago pošlje po pošti na naslov: AS system d.o.o., Obrtniška ulica 14, 3240 Šmarje pri Jelšah (stroške pošiljanja krije sam) ali osebno dostavi v podjetje AS system d.o.o., na istem naslovu, po predhodnem dogovoru na telefon: 040 934 316.
Ponudnik bo kupcu vrnil celotno kupnino za vrnjeno blago - brez stroškov dostave, takoj ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema vrnjenega blaga.
O nameravanem vračilu mora kupec predhodno pisno obvestiti ponudnika na e-naslov info@as-system.si ali po pošti na naslov: AS system d.o.o., Obrtniška ulica 14, 3240 Šmarje pri Jelšah. Stranka mora pri tem navesti podatke o naročilu (številka naročila) ter kontaktne podatke.
GARANCIJA
Za izdelke naročene in kupljene v spletni trgovini as-system.si veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil o vzdrževanju blaga ter ob predložitvi fotokopije računa.
Po predhodnem dogovoru garancijo lahko uveljavljate tudi v podjetju AS system d.o.o., Obrtniška ulica 14, 3240 Šmarje pri Jelšah.
VARNOST
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik zagotavlja, da bo osebne podatke kupcev obravnaval zaupno, jih skrbno varoval in v nobenem primeru posredoval ali prodal tretji osebi - razen v primeru, ko ga k temu obvezuje zakon.
Pridobljene podatke bo ponudnik uporabljal le za:
- nemoteno izvedbo nakupov,
- izvedbo personalizacije,
- statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev,
- objavljanje primerne vsebine,
- pošiljanje elektronskih novic. V primeru da teh nočete prejemati je vedno na voljo odjava iz sistema pošiljanja novic.
KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
VARSTVO OTROK
Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru pritožbe ali reklamacije bo ponudnik v petih delovnih dneh potrdil, prejem le te, ter sporočil kupcu kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Želimo Vam veliko dobrih nakupov!
REORGANIZACIJA POSLOVANJA AS SYSTEM PO COVID-19
COVID-19 je vplival na upad prihodkov podjetja, povečevanje zalog in poslovnih terjatev, tako da je podjetje bilo primorano sprejeti ukrepe za spremembe v procesih. Za ponovni zagon podjetja smo pričeli z iskanjem novih rešitev za dopolnitev proizvodnega programa in uvedbo novih storitev.
Cilji operacije:
- zmanjšanje posledic izpada prihodkov in ponovni zagon
- ohranitev delovnih mest
Z vzpostavitvijo visoko tehnološke in produktivne opreme za povečanje asortimana izdelkov in storitev v podjetju As system se bo v podjetju zmanjšal obseg nevarnih odpadkov (manj zavrženega olja, manj ostalih kovinskih odpadkov). Ohranitev zaposlitev oziroma povečanje števila zaposlenih glede na povečan obseg poslovanja podjetja As system ne bo vplivalo samo na gospodarski razvoj obmejne občine Šmarje pri Ješah, temveč tudi na socialni razvoj vseh občanov Šmarja pri Jelšah.
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.